LE-01D LICZNIK ENERGII CYFROWY 1F 5A / 50A 1M 230V AC MID

LE-01D Cyfrowy Licznik Energii to precyzyjne urządzenie do pomiaru energii w instalacjach jednofazowych, zgodne z dyrektywą MID.
12 Przedmioty
Pospiesz się! Zostało tylko 12 Ostatnie sztuki dostępne!
154,00 zł
Brutto dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
W magazynie

Gwarancja bezpiecznej transakcji
Guarantee Safe Checkout
 

Zasady dostawy

 

Polityka prywatności

 

Zwroty i reklamacje

LE-01D Cyfrowy Licznik Energii 1F

LE-01D Cyfrowy Licznik Energii to niezawodne rozwiązanie do precyzyjnego pomiaru energii w instalacjach jednofazowych. Licznik charakteryzuje się zgodnością z dyrektywą MID, co czyni go idealnym wyborem dla użytkowników poszukujących dokładności i zgodności z europejskimi normami.

Dlaczego warto wybrać LE-01D Cyfrowy Licznik Energii?

  • Precyzyjny pomiar energii zgodny z klasą dokładności IEC61036 klasa 1.
  • Wysoka zgodność z dyrektywą MID 2014/32/EU.
  • Łatwy montaż na szynie 35 mm.
  • Minimalny pobór własny zapewniający efektywność energetyczną.
  • Wytrzymałość na różne warunki pracy dzięki szerokiemu zakresowi temperatur.

Zastosowanie i przeznaczenie

Licznik energii LE-01D jest idealny do zastosowań w gospodarstwach domowych oraz małych i średnich przedsiębiorstwach. Dzięki swojej precyzji i niezawodności, sprawdzi się wszędzie tam, gdzie wymagana jest dokładna kontrola zużycia energii elektrycznej.

12 Przedmioty

Opis

Stopień ochrony (IP)
IP20
Model
Pomiar bezpośredni
Zakres częstotliwości
50Hz
Rodzaj interfejsu
Brak
Odpowiednie do
Pobór
Prąd odniesienia (In)
5A
Liczba faz
Jednofazowe
Rodzaj wskaźnika
Cyfrowy
Maksymalny prąd (Imax)
50A
Typ licznika
Elektroniczny
Rodzaj energii mierzonej
Moc czynna
Liczba taryf licznika
Jednotaryfowy
Dopuszczenie
MID (Measuring Instruments Directive)
Wyjście impulsowe
Elektryczny
Rodzaj wyjścia impulsowego
S0
Liczba impulsów
1000Imp/kWh (kvarh)
Klasa dokładności
B
Napięcie odniesienia(Un) N-L
230V
  • Odstąpienie od umowy 

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej. 

  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie: 

  • w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  • Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu: 

  • ceny Towaru; 

  • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie. 

  • Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy. 

  • Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

  • Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru 

  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów: 

  • nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane); 

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się); 

  • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych); 

  • nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte); 

  • dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa); 

  • których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

  • napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli. 

  • Reklamacje 

  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową. 

  • Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego. 

  • Reklamacje mogą być składane: 

  • lub w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów 
    . 

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. 

  • W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 

  • W powyższym celu można: 

  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, 

  • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, 

  • skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj, 

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. 

  • Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Opinie o produkcie

Na razie nie dodano żadnej opinii.

Napisz swoją opinię

LE-01D LICZNIK ENERGII CYFROWY 1F 5A / 50A 1M 230V AC MID

LE-01D Cyfrowy Licznik Energii to precyzyjne urządzenie do pomiaru energii w instalacjach jednofazowych, zgodne z dyrektywą MID.

Napisz swoją opinię