PD3-2000W BIAŁY CZUJNIK RUCHU/ OBECNOŚCI PT SUFITOWY PIR 360ST 10M IP20

Czujnik ruchu PD3-2000W to niezawodne urządzenie do monitorowania obecności. Idealny do domów i biur.
12 Przedmioty
Pospiesz się! Zostało tylko 12 Ostatnie sztuki dostępne!
296,20 zł
Brutto dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
W magazynie

Gwarancja bezpiecznej transakcji
Guarantee Safe Checkout
 

Zasady dostawy

 

Polityka prywatności

 

Zwroty i reklamacje

Czujnik ruchu PD3-2000W

Czujnik ruchu PD3-2000W to nowoczesne urządzenie, które doskonale sprawdzi się w roli detektora obecności w różnych przestrzeniach. Idealny do zastosowania w domach, biurach oraz innych obiektach, oferuje niezawodne monitorowanie i komfort użytkowania.

Dlaczego warto wybrać czujnik ruchu PD3-2000W?

  • 360-stopniowy zasięg – dzięki temu czujnik skutecznie wykrywa ruch w całym pomieszczeniu.
  • Wysoka czułość – zasięg detekcji do 10 metrów, co zapewnia pełne pokrycie monitorowanej przestrzeni.
  • Stylowy design – biały kolor i elegancka forma sprawiają, że czujnik wkomponuje się w każde wnętrze.
  • Łatwy montaż – produkt można zamontować na suficie bez zbędnych trudności.

Zastosowanie i przeznaczenie

Czujnik ruchu PD3-2000W idealnie nadaje się do użytku w domach, biurach, sklepach oraz wszędzie tam, gdzie wymagane jest monitorowanie obecności. Dzięki swojej wszechstronności, z powodzeniem może być używany w różnych lokalizacjach.

12 Przedmioty

Opis

Kolor
Biały
Sposób montażu
Montaż podtynkowy
Materiał
Tworzywo sztuczne
Model
Czujnik obecności
Maksymalny zasięg boczny
10m
Optymalna wysokość montażowa
2.5m
Rodzaj czujnika
Inne
Maksymalna moc łączeniowa
2000W
Kąt skanowania
360°
Zabezpieczenie przed skradaniem
Nie
Nadzór klatek schodowych
Nie
Sterowanie HVAC
Nie
Możliwość łączenia w sieć
Nie
Strefa dla zwierząt
Nie
Przełącznik mostkujący
Nie
Wymuszone wyłączenie
Nie
  • Odstąpienie od umowy 

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej. 

  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie: 

  • w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  • Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu: 

  • ceny Towaru; 

  • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie. 

  • Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy. 

  • Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

  • Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru 

  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów: 

  • nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane); 

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się); 

  • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych); 

  • nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte); 

  • dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa); 

  • których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

  • napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli. 

  • Reklamacje 

  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową. 

  • Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego. 

  • Reklamacje mogą być składane: 

  • lub w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów 
    . 

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. 

  • W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 

  • W powyższym celu można: 

  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, 

  • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, 

  • skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj, 

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. 

  • Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Opinie o produkcie

Na razie nie dodano żadnej opinii.

Napisz swoją opinię

PD3-2000W BIAŁY CZUJNIK RUCHU/ OBECNOŚCI PT SUFITOWY PIR 360ST 10M IP20

Czujnik ruchu PD3-2000W to niezawodne urządzenie do monitorowania obecności. Idealny do domów i biur.

Napisz swoją opinię