SE 2X60G INSTALLATION BOX PT 1X FI80 81MM EXTRA DEEP INLINE FOR ELECTRONICS BLUE

SE 2X60G is a blue, extra-deep installation box for electronics, ideal for flush-mounted serial installations.

Guaranteed safe transaction
Guarantee Safe Checkout
 

Zasady dostawy

 

Polityka prywatności

 

Zwroty i reklamacje

SE 2X60G PT 1X FI80 81mm Extra-Deep Serial Installation Box for Electronics Blue

SE 2X60G is an extra-deep installation box, ideal for use in electronics. Thanks to its serial design and blue color, it is perfect for various flush-mounted installations.

Why choose the SE 2X60G installation box?

  • Extra-deep design with a depth of 81 mm provides more space for wiring.
  • Serial construction facilitates connecting multiple elements in the installation.
  • Made of durable material, ensuring long-lasting strength.
  • Blue color makes identification easier in electrical installations.

Application and purpose

The SE 2X60G box is intended for flush-mounted installations in electronic systems. Its deep and serial design allows convenient cable management and mounting of various electronic devices, ensuring aesthetics and safety of the installation.

Data sheet

Kolor
Niebieski
Sposób montażu
Montaż podtynkowy
Szerokość
65mm
Materiał
Tworzywo sztuczne
Model
Podwójny
Zabezpieczenie powierzchni
Inne
Długość
153mm
Pokrywa
Brak
Zachowanie funkcji
Brak
Rodzaj budowy
Puszka osprzętowa
Średnica
60mm
Kształt/Forma
Owalny
Wyposażenie
Inne
Mocowanie pokrywy
Przykręcane
Montaż urządzenia elektrycznego
Śrubowy
Liczba wkładów osprzętowych
2
Króciec
Króciec kwadratowy
  • Odstąpienie od umowy 

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej. 

  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie: 

  • w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  • Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu: 

  • ceny Towaru; 

  • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie. 

  • Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy. 

  • Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

  • Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru 

  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów: 

  • nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane); 

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się); 

  • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych); 

  • nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte); 

  • dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa); 

  • których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

  • napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli. 

  • Reklamacje 

  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową. 

  • Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego. 

  • Reklamacje mogą być składane: 

  • lub w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów 
    . 

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. 

  • W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 

  • W powyższym celu można: 

  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, 

  • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, 

  • skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj, 

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. 

  • Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

16 other products in the same category:

Reviews

No customer reviews for the moment.

Write your review

SE 2X60G INSTALLATION BOX PT 1X FI80 81MM EXTRA DEEP INLINE FOR ELECTRONICS BLUE

SE 2X60G is a blue, extra-deep installation box for electronics, ideal for flush-mounted serial installations.

Write your review