2 Items
Hurry up! only 2 items left in stock!
zł1,090.20
Tax included
Last items in stock

Guaranteed safe transaction
Guarantee Safe Checkout
 

Zasady dostawy

 

Polityka prywatności

 

Zwroty i reklamacje

2 Items

Data sheet

Stopień ochrony (IP)
IP20
Szerokość
71.5mm
Wysokość
90mm
Głębokość
58mm
Poziom wykonania (PL) według EN ISO 13849-1
Brak
Rodzaj napięcia zasilającego
AC/DC
Kategoria ochrony przeciwwybuchowej dla gazów
Brak
Kategoria ochrony przeciwwybuchowej dla pyłów
Brak
Liczba wejść cyfrowych
8
Liczba wyjść cyfrowych
4
Liczba wejść analogowych
0
Liczba wyjść analogowych
0
Liczba złączy sprzętowych Industrial Ethernet
1
Liczba złączy sprzętowych RS-232
0
Liczba złączy sprzętowych RS-422
0
Liczba złączy sprzętowych RS-485
0
Liczba złączy sprzętowych szeregowych TTY
0
Liczba złączy sprzętowych USB
0
Liczba złączy sprzętowych równoległych
0
Liczba złączy sprzętowych innych
1
Liczba złączy sprzętowych PROFINET
0
Liczba interfejsów sprzętowych bezprzewodowych
0
Kategoria bezpieczeństwa według EN 954-1
Brak
Prąd łącznika
8A
Możliwość montażu na szynie
Tak
Odpowiednie dla zastosowań związanych z bezpieczeństwem
Nie
Obsługa protokołu LON
Nie
Z interfejsem optycznym
Nie
Obsługa protokołu TCP/IP
Tak
Obsługa protokołu ASI
Nie
Obsługa protokołu PROFIBUS
Nie
Obsługa protokołu CAN
Nie
Obsługa protokołu INTERBUS
Nie
Obsługa protokołu KNX
Nie
Obsługa protokołu MODBUS
Tak
Obsługa protokołu Data-Highway
Nie
Obsługa protokołu DeviceNet
Nie
Obsługa protokołu SUCONET
Nie
Obsługa innych protokołów
Nie
Wyposażenie eksploatacyjne (Ex ia)
Nie
Wyposażenie eksploatacyjne (Ex ib)
Nie
Obsługa protokołu SERCOS
Nie
Obsługa protokołu INTERBUS-Safety
Nie
Możliwy montaż panelowy
Tak
Możliwy montaż stelażowy (rack)
Nie
Montaż ścienny / montaż bezpośredni
Tak
Standard komunikacji bezprzewodowej Bluetooth
Nie
Standard komunikacji bezprzewodowej WLAN 802.11
Nie
IO link master
Nie
Obsługa protokołu AS-Interface Safety at Work
Nie
Obsługa protokołu DeviceNet Safety
Nie
Obsługa protokołu EtherNet/IP
Nie
Obsługa protokołu Foundation Fieldbus
Nie
Obsługa protokołu PROFINET CBA
Nie
Obsługa protokołu PROFINET IO
Nie
Obsługa protokołu PROFIsafe
Nie
Obsługa protokołu SafetyBUS p
Nie
Standard komunikacji bezprzewodowej GPRS
Nie
Standard komunikacji bezprzewodowej GSM
Nie
Standard komunikacji bezprzewodowej UMTS
Nie
Redundancja
Nie
Z wyświetlaczem
Tak
Rozszerzalny
Tak
Z wyłącznikiem czasowym
Tak
Z wyjściem przekaźnikowym
Tak
Moduł dodatkowy
Nie
Moduł Podstawowy
Tak
  • Odstąpienie od umowy 

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej. 

  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie: 

  • w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

  • Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów. 

  • Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu: 

  • ceny Towaru; 

  • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie. 

  • Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy. 

  • Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

  • Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru 

  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów: 

  • nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane); 

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się); 

  • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych); 

  • nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte); 

  • dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa); 

  • których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

  • napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli. 

  • Reklamacje 

  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową. 

  • Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego. 

  • Reklamacje mogą być składane: 

  • lub w formie pisemnej na adres: ul.Kolejowa 44, 05-123 Chotomów 
    . 

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. 

  • W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 

  • W powyższym celu można: 

  • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, 

  • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, 

  • skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj, 

  • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. 

  • Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

Reviews

No customer reviews for the moment.

Write your review

Write your review